Mys men uppåner

ja har de jättebra här hos Jennifer. :D

Tyävrr går humöret  upp och ner, vilket kanske inte alltid känns så bra...

Skolan börjar på måndag! , katastrof!

Denna sommar så har man inte tröttnat på att ha sommarlov, men de brukar jag alltid göra, nu så vill jag bara ha ännu mera sommarlov. Tiden har som vanligt bara flygit förbi. Fast man får ju träffa alla kompisar i skolan å de är ju kul. :)
Att börja i högstadiet utan att veta om man kmr att få någon B-språkslärare i Extra Engelskan känns lite jobbigt... :/ , vill verkligen fortsätta ha de! .. Aja, får se hur de blir. :/

Hejdå från en gladförattvarahärmendeppigpåhumöret.-Frida


Kommentarer
Diana

Jag tror inte den går på tv :) jag tankade hem den... haha jaa det var ju köng .... haha va fult:D fint emd mig tack ;)

2008-08-15 @ 00:18:46
URL: http://missdee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0