Nagellack, skal till mobilen och hårsnoddar ;D

Heej på er!

Internet har inte funkat förrän idag och Felli, ja m å p har varit ute med båten i en natt.

Idag så har jag varit och köpt nagellack, skal till mobilen och hårsnoddar. :)

Jag köpte ett mörkblått nagellack från IsaDora, och två st i guld och silver från H&M.. :P
Nu har jag det mörkblåa på mej :P

Jag köpte ett nytt mobilskal i knallrosa oxå .. XD , nu älskar ja min mobils utseende, (förutom att de står Nokia på två ställen :S )  , men ja hatar den som mobil, JAG VILL HA SONY ERICSSON!!! :D

Juuste, köpte hårsnoddar oxå :P , ps, det väntas en ny "fridahårfärg" till skolan börjar, ;). Haha, är superglad, håret ser ju hemskt ut, :S , det är verkligen jätterisigt. .. , men nu så ska ja bada så mkt ja bara kan sedan så ska ja vila håret efter ja klippt de, troja iaf, elr de kanske inte går, tror inte de kmr gå, kmr inte kunna motstå det blanka vattnet som väntar där i havet, ahah , knasigt de lät. :P  

Heeejdå <33 :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0