Prinsessfrida

Heej ! :D I lördags (igår alltså) , så var jag prinsessa på Bills och Jonkos maskerad. Ämnet var nämnligen prinsar och prinsessor. Ja, de var lyckat. :D , Men ja skulle inte vilja ha dedär kläderna på mej varje dag. :S . ,Men man var ju fin i dom. Jag spillde å så... :P , jag spiller bara när jag inte får spilla! ... :D , Men som tur så kan dom ju tvätta den. Vi hyrde kläderna. Ska lägga upp en ny header sen när ja får tillbaka min dator, som har pajat - :( . pappa vill inte att ja installerar massa "skit" på hans dator.. De är minsann inte skit att ha Photoshop!! :O .. aja .. Ja hade tänkt att ha bilder från igår där då. :D . De blir säkert fint.  :P

Pöss / Frida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0