Britneyafton, SingStar och en eftermiddag på Torvalla.

Här får ni höra en sammanfattning av min dag.

När jag kom till skolan på morgonen så hörde jag att de inte var några lektioner. Istället så såg vi en teater som några från vårat högstadie var med i. Läraren Pelle hade kommit på teatern, han var med också. Han var Britney Spears. Haha, gud vad vi skrattade. Hela högstadiet.. :D , Våran lärare såg inte ut som alla andra, han är inte som alla andra heller. :P
Jag önskade att ja hade en kamera. Han var klädd i en lång mörkblå balklänning. Han hade en blond peruk. Han satt och höll på med håret hela tiden, asså det såg så himla roligt ut!! :D

Efter den roliga teatern så var man med sina mentorsgrupper ett tag, sedan fick man sluta. Jag slutade kvart i tio, så jag hade alltså bara varit där i en enda timme! :D Skööönt, ! :D ,

Emma och jag gick hem till mig och körde lite SingStar. De har vi inte kört på riktigt länge, de var kul. (:

Vi åkte till Torvalla runt kvart i ett, de öppnade klockan ett. Vi åt en god lunch, min tallrik bestod av en hamburgare och pommes frites. De har jag inte åtit på länge, så de var gott. De är en maträtt som bara är god att äta ibland, tycker jag. (:

Efter de goda målet så klädde Emma och jag på oss bikinisarna och hoppade i poolen.

Emma och jag kämpade med att komma upp på en såndär flytande sak i rätt så många minuter. Tillslut, när båda satt på den så föll vi ner igen, hahaha. De var riktigt roligt. :D

En gång var jag tvungen att simma ner på 3 och en halv meters djup, jag hade nämligen tappat mina cyklop som hade skjunkit ner på botten. De var en utmaning, men efter nån minut hade jag med dom upp från djupet. Efter det så nuddade jag botten ofta, de var ju roligt jue! :D

Jag tappade mina cyklop en gång till! Då var de en flicka som erbjöd sig att dyka ner efter dom. Jag tackade och tog emot cyklopen. När vi skulle gå ifrån bassängen så skulle jag säga tack till flickan, men jag sa till fel tjej, hon bara stirrade på mig. Jag sa: Ojj, förlåt, jag råkade säga till fel person.
Hahah, herregud vad det var pinsamt!

Den här dagen har varit riktigt lång, de har hänt så mycket. Den är inte slut än! , :D

Vad hur ni gjort idag och vad ska ni göra ikväll?

Jag har ingen aning om vad jag ska göra förutom att sitta framför datorn med bloggen, nu när Idol är slut så tycker jag att det är svårt att komma på nått. Får nog ta att kolla i TV-guiden. (:

Puss puss / FRIDA. J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0