Elevledd lektion, en rolig samhällslektion och lite halvdålig tv.

Idag hade vi våran teater. Det gick bra. :). Efter en matte/ SO & NO lektion så var de dags att gå ner till idrottshallen. Emma och jag hade våran elevledda lektion. Det gick jättebra och klasskompisarna gillade våran hinderbana. Alla såg ut att ha roligt, de var kul att se. Jag stod där och garva, snacka om att kämpa! Efter en supergod lunch som för en gångs skull inte längre kommer från Ribbyskolan så var det dags för samhällskunskap. De var en riktigt rolig lektion, tro mig, jag fick mina skrattanfall. :P hahah ... Ja den var rolig. Ju sitter jag här med min "nya" filt och kollar på tv. De är inte så bra, så ska ta att leta upp någonting roligare att kolla på när jag har skrivit klart detta inlägg. Det är så otroligt skönt att bara slappa, inge plugg, ingenting.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0