I Taket Lyser Stjärnorna


Jag har läst den underbara boken, och nu vill jag se filmen. 

"I taket lyser stjärnorna
Biopremiär: 30-01-2009 Jenna är fjorton år och borde bara behöva oroa sig för brösten som aldrig växer, varför hon inte är lika populär som Ullis-Knullis och hur hon ska få Sakke snygg snygg snygg att bli kär i henne, eller åtminstone upptäcka att hon finns. Men hemma hos Jenna finns en jobbig mormor och en älskad cancersjuk mamma. Och i Jennas ficka ligger en bortglömd dikt: "Om du dör mamma, då tar jag livet av mig"."

Hur tycker ni att den verkar?
                                       


Kommentarer
Elina

Svar: Ja men visst är det! Vi ska le och vara glada haha :) man lever ju bara en gång.



Jaha, haha :) Naj det hade jag inte då!

2008-12-23 @ 14:16:03
URL: http://yew.blogg.se/
Elina

Förresten, jag tycker filmen "I taket lyser stjärnorna" verka skitbra, har med läst boken! :)

2008-12-23 @ 14:18:14
URL: http://yew.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0