Sovmorgon, pengar och 1 grej avklarad!

Tjolahopp ! :D <33 Idag hade vi sovmorgon, skööönt, ! :D Jag gick upp åtta, vi började tio. Emma och jag va efter skolan. Vi skrek lite till datorspelet Starshine sedan så var vi allvarliga med jultidnigspengarna. :D Haha :D De var lite pyssel men det löste sig tillslut. (: Nu har jag betalat av mig iPhone till pappa också. Skönt att ha det avklarat. :D Ja har gjort klart en av recensionerna och har bara lite finslipning kvar på den engelska. Jag ska se till att få de gjort innan jullovet (imorgon börjar de!! :D). De får bli imorgon på morgonen istället. Nu ska ja läsa igenom lite papper från den nya bokklubben som jag har flyttats till. Den heter Barnens Bokklubb, de borde heta Ungdomarnas bokklubb istället, men har ju fullt med böcker att välja på även fast man är 14+! , aja, :D , Bokklubben verkar bra. De är tydligen Sveriges största bokklubb! . :D ., De ska komma nya böcker från Katarina von Bredow till bokklubben! = hon har kanske skrivit en ny bok, jippiiiiiie!! :D hahaha :D Sov så gott nu, ursäkta för att dagens inlägg inte var så intressant, jag var bara tvungen att skriva av mig lite. :D Puss o kram / F J


Kommentarer
kamilla

god påsk

2008-12-18 @ 21:49:29
URL: http://kamillasliv.blogg.se/
Amanda

vad skönt!

2008-12-18 @ 21:49:57
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0