Loppmarknad, lilla DN-galan och naturell yoghurt

Idag så var jag och hjälpte till på Sarahs, Annas, Julias och Evelyns loppis. Det var kul. :)
Jag hade en liten överraskning till dom när jag kom på morgonen också. Nämligen skyltar att sätta upp. :)
Jag fick sälja våra gamla stolar också, som jag kmr ihåg så väl. :P , men nu är det redan sålt. Men kan ju inte ha kvar allt man kommer ihåg, hur skulle de se ut liksom? XD

Imorgon kanske jag och mamma ska följa me Benny, Julia, Evelyn, Sarah och Anna till den lilla DN-galan. :P
Ja kmr möta en kändis, jag kommer möta en kändis...  (<-- retisvisan XD) Elr säkert flera men endå...
Kmr typ bara att känna igen idrottspersonerna, men kmr inte veta mkt om dom alltså, är inte intresserad av friidrott. :P

Mamma smetade på naturell yoghurt på mina röda prickar på armarna, vi smetade inte på benen. Men nu kliar det. :S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0