Flygande Frida, regn utan moln och stenhårda sängar...

HEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! , har saknat bloggen grymt mkt ! <3. Att få sitta här och skriva för er. :)
Det är ju så himla kul att man börjar bli beroende. :S, XD.

Jag har haft en jättebra vecka. :) Här kommer en sammanfattning ;

Båtens sängar var stenhårda så jag fick lite ont i ryggen de första dagarna. Men det var ingenting jämfört med vad pappa fick, :s . , jag la sex st kuddar under mej för att ja inte skulle få ont, + att det blev mkt mjukare då. :P

De var en kille som spanade in mej en kväll. För det första så kollade han ganska mycket, sedan så rodde han ut med deras jolle och satte sig och fiskade precis vid våran båt. Fast det verkade ju inte som om han fiskade på riktigt för att de ända han gjorde var ju att hålla i spöt och kolla uppåt mot våran båt, :S . :P , Snacka om tydlig.

Vi var nere och såg på visfestivalen och de var sådär tyckte ja. Göran Engman var den ende jag kände igen, :P , det var kul, och sedan vare en tjej som var LIIITE galen. , ahhahaha Xd , slog sönder gitarrer o.s.v :P
Jag hade ont i ryggen så de var lite störande att sitta där på bänkarna.  Visfestivalen pågick i fyra timmar. Jag såg i ungefär två , fast det var inga pauser, :S . Man fick gå ut när man kände för det, jag gick ut ganska ofta. EN gång när vi kom tillbaka så var det en tråkig en som hette sedan gick ja till båten och läste, festivalen var inte så kul för mej. :P 

Vi var med om regn utan moln också, jag vet, det låter konstigt, men det är faktiskt sant, det var inget moln över oss, fastdet regnade endå! :P

Vi åkte till Rolfs landställe under ett dygn. Det var superkul. Vi åkte ring efter båten! :P , det var superkul, det var mkt som var kul :P . Jag vågade hoppa från båten också! ;) Jag hoppade ner från en båt till en matta som låg på vattnet, det var superkul, fast det gjorde ont, och jag var rädd innan för att hoppa, det var så högt, :P .

Jag åkte med Annika, Sarah, Anna och Kira hem. Jag ville inte åka hela vägen hem med båten, dt skulle förmodligen ta hela dagen, och vi skulle då behöva stanna i Trosa och sova där, och jag ville inte sova en natt till i dendär hårda sängen. Jag sov över hos Sarah.

Jag har faktiskt läst ut två st böcker under denna vecka :P , läser du också mkt?  

Hejdå på er ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0