En båtdag utan sol :) :( (blandade känslor XD)

Gokväll alla mina snuttisar!
Idag så var ja ute me båten me mamma,pappa, systern och systerns kille. ;)
Vi hade de skojj även fast vädret inte var så lyckat. Vi var på Sandhamn, där startar imorgon Gotland runt, så de fanns rejält me båtar!

Det var en båt som hade flera våningar, först själva båten å sedan som tre olika plankor eller vad man ska säga, också fanns de stege upp till alla tre små ytor. Tänk om de gunga till rejält när man var högst upp, å tänk om man ramlade ner då, huuu, lääskigt!  Nej, en sådan båt är nog ingen höjdare.

Idag så sov jag två gånger på båten, påvägen dit och tillbaka. Det var skönt, som det nästan alltid är, ja tkr om att sova när båten åker. Idag så flög ja massor innan ja skulle somna, det gjorde ja nog säkert när jag sov också. De blev allt skumpit, hah, XD , fast de var roligt endå, även fast ja trodde att mobilen skulle krossas under mej ett tag, men den höll!

Jag tyckte iaf att denhär dan var riktigt lyckad!, alla hade så kul ihop å vi skratta å så,.. XD

Juste, ja höll nästan på att glömma ta upp det! , jag skulle ju hålla ett löfte, att gå på toa i båten, och det gick ju bra, för jag gjorde det! :) , kanske ska börja med att ha det som löfte varje gång ja åker i VÅRAN båt, fast då säger ja isf till om ja har bestämt mej för det denhär gången!

Imorgon kan de tänkas sig bli en till åktur, hoppas, hoppas, att de blir soligt imorrn, så att man får lite färg! , ^^.

Nu ska ja sova, sov så gott å dröm inga mardrömmar som man får en chock av sedan dagen efter när man vaknar, det är så hemskt, fast endå skönt, för då vet man ju att de inte var sant !

Kram från eran Frida ;D <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0