En bra dag enligt Frida

Tjabba! xd

Idag så har ja varit ute me båten och har solat som en galning. ^^,
Min vän Sarah sitter här brevid och skrattar och säger att jag ser ut som en tomat i ansiktet, :S .
Fast de gör ja väl inte, elr? :O

Ja är nog lite solbränd på armarna, :( . Men imorgon kommer de vara bra å se bra ut. XXD Då kommer ja nog att vara nöjdare än nu. :)

När vi åkte dit så solade Amsi och jag vid båtens för. Man frös i början å sedan så vande man sig. När vi hade varit där i ungefär 40 minuter så satte vi oss där de var varmt. Men kroppen hade vant sig vid att ha gåshud så de såg ut som att vi frös, men efter fem minuter så var de borta. :) , lite lustigt.

Vi åt en jättegod pastasallad till lunch och en rinnig melon som efterrätt, en riktig somrig  lunch.

Efter lunch så solade vi typ hela eftermiddagen. Kul me lite sol :)

PS. Klarade mitt löfte!! :D

Hare gött, igelköött XD

Kram Frida ♥ :D



Kommentarer
sofia

ej men va kul :) Men han slutade vid påskas för han, ja. men de e ju inte så längesen :D

2008-06-29 @ 20:59:40
URL: http://kykkling.blogg.se/
Sandra

Sv : Det var från början frågade min kompis mig om jag ville hänga&prova. Så jag trodde att det inte skulle hända något, så jag lyssnade på & sa ja så tog fram vi is&salt och pappret.



Sedan hade vi salt på våra handen, så tog fram en isbiten och isbiten måste vara på där salt är&sedan ta pappret och trycka så hårt på handen VI kan occh det började lite svida meen, jag som inte trodde att det skulle hända något men aja såhär blev såret! Så ful sår det blev, faktis..

2008-06-29 @ 21:09:23
URL: http://saandraaspeears.blogg.se/
pernilla

haha söt, ja eller hur, lite får man ju kräva!

2008-06-29 @ 21:11:02
URL: http://dennadag.blogg.se/
Sandra

SV - jag vet, jag skulle inte göra det med. men jag visste inte innan om man kan ha sår eller inte typ ;p



såklrt jag ALDRIG ska göra om!

2008-06-29 @ 22:34:30
URL: http://saandraaspeears.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0