SOMMARLOV ^^

Ja, nu har dom 69 dagarna äntligen börjat.  :)
Sommarlov, de ska bli skojj. ^^

Vår lärare gav oss varsitt pappa idag om vad hon trodde att vi skulle bli i framtiden. Hon trodde att jag skulle bli lågstadielärare, :/ , jaa, vem vet? , de är inte omöjligt men det hade heller inte funnits i mina tankar ännu. :P
Hon trodde att en skulle bli ägare för ett vilohem (ahahha XD , han är nämligen VÄLDIGT lat :D).

Efter en lyckad skolavslutning med sång i kyrkan så åkte jag och mamma till Nynäshamn.
Ja var först inte så sugen på det. Vi åt mat på en båt som hette Freja, de var en resturang.
Jag år friterad kyckling med pommes frites och nån sås som ja inte vet va den heter. :P 
Efter lunchen så gick vi till bilen och åkte upp till Nynäshamns centrum. BUTIKER!! (= I´m lovin it xD). 
Där fanns det bland annat dyra och billiga klädesaffärer. På en så var det ganska dyrt, 300-400 för en tröja, och på en annan så var de 50 kr för en fin T-shirt. Där fanns det kläder för alla åldrar. De fanns en liten grupp äldre människor (runt 70-90 år kan ja tänka mig) som köpte kläder. Jag fick mig ett gott skratt av en tant som ville ha en T-shirt med en döskalle på. XXD , haha, runt 80 liksom XXd , de var roligt. 

Vi gick in på lindex å där gick ja å letade vid allt som inte var kläder (=som smink o.s.v.) , där fanns det fullt av nagellack och smink. Jag köpte 7 st nagellack och en ny mascara (de behövdes, min förra hade börjat bli gammal). 7 st nagellack! , herregud, ja kan bara inte motstå färgerna! ^^ Alla färger på nagellacken: vit, knall; gul, orange,grön, sommarrosa, guldaktig och till sist en mörkgrön-aktig färg. :) , stolt, ^^ . Ni så har ja målåt nytt å satt på mig den vita, snyggie, snyggie. ^^

Nu ska ja försöka hitta på något mer att göra, kanske se på tv? , elr så kollar ja i KP:n med 101 saker att göra, :P , de är ett bra tips när man har tråkigt! ;) , elr så skriver ja i den bok ja håller på att göra, :/ , äsch, de verkar som att miss Frida säkert kommer att komma på någonting att göra ganska snart. :) 

Bay mina göllysar ♥ :D  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0