9 maj dåliga start för Frida J

Idag vaknade jag och var ja, ganska trött (som vanligt).

Jag försökte övertala mamma om att min älskade kusin Jennifer skulle få komma till oss idag. 
 Hon sa ja.

Jag började med att äta frukost å ta pollenmedicinen. Pollenmedicinen tar en timme för att den ska verka.
Efter ett tag började jag hosta. Det var för att dt kändes konstigt i halsen. Det kändes som när man precis kommit upp till luften från en liten simtur under vattnet, som när man fått in vatten liksom. Så kändes det hela tiden. Det kändes som att det blev svårare och svårare att andas. Tillslut så lät ja konstigt när jag andades och örsökte hosta bort de, de hjälpte ju nåra sekunder men sedan vare tilbaka på samma nivå igen.

Jag gick och lade mig i två timmar. När jag vaknade var det i halsen borta. Skönt, men är ju glad at det inte blev värre och att man vaknade så då. Fast jag var fortfarande hängig så det var nog endå bra att ja stannade hemma. Det var förmodligen pollenallergin som gjorde att jag blev sådär kostig i halsen. Fast jag är endå inte på topp, inte 100%.
 
De blir inge JenniferÅFridaMys ikväll. Men nästa helg så ska ja dit ;) , då får vi träffas istället.

Sedan å åt ja och mamma lunch och efter det så borstade jag Moltas och fick bort 2 och1/2 borste katthår! , den kattborsten är verkligen bra! :D Moltas tyckte att de va jätteskönt dessutom.
Efter det gick jag upp på mitt rum och bosatte mig hos datorn (<3) . XD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0