HEJHOPP IGELTOPP! ;D

Hej på er alla ! :D

Nu, äntligen har jag tid att skriva på min blogg! ;)

I onsdags så hade vi teaterslag i skolan. Det blev jättelyckat och vi känade ihop runt 4000 kr. :P
Det var kul att ha stockholmsblodbad, + att se alla andra spela lite XD , Fredric E var en tjej, hahah ! XXd , vet ni hur roligt de såg ut, ?? :D , han hade peruk och klänning. :D (*skratt*)

I torsdag så hände inget speciellt vad jag kommer på, :/ .

Men IDAG så hände det mycket. :D
Vi hade hela vårat teaterslag för alla från förskolan till femman, det gick jättebra - men nu kommer det roliga av hela dagen. Emmas häst Salka har fött ett FÖL!!!! :D , de kom helt oväntat för henne :P , hahahh XD ,
+ att ja fick fälja med å se på det efter skolan, hon var jättesöt, hon var ljusbrun (=som motsvarar fux). Supergölli! :)

Nu på eftermiddagen så ska ja åka till Felicias landställe. :P , vi ska bada å cykla å kolla på filmer o.s.v , :P ,  så ja kommer inte skriva i bloggen på lördagen :(, men förmodligen på söndagen om vi inte kommer hem för sent ;) , elr juste no prov på månda å allt, :/ , aja, jag får se om jag hinner, det är så mycket nu i slutet av terminen :S .

Hejdå mina fans :D
Kram Frida ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0