Hej gullipluttisar!! :D <3

Hej på er! :D

Natten tills idag så har jag sovit över hos Emma Ingemann. (: <3 Vi hyrde "27 Dresses" som var en väldigt bra film. EFter vi hade tittat klart på den så såg vi på "Sex and the City". Jag har sett den en gång tidigare, på bio, den är lång men bra. :)

Har fixat internet till min iPhone. Håller fortfarande på att försöka lista ut hur man skapar ett konto på Itunes App Store... Det verkar helt omöjligt, men jag ska klara det! , hahah :D

Jag har inte skrivit på länge... :( , De går inte att skriva från min iPhone, blogg.se har blockerat "Nytt Inlägg" - funktionen på mobilerna. De vill ju att man ska skicka allt via mms... Och sånt kostar ju.. :/ , Jag får helt enkelt sätta mig här när jag ska skriva ett inlägg, som vanligt. :D ,

Hur har eran helg varit? Min helg har varit bra, skönt med lite pauser från skolan. Tänk om man aldrig fick vara ledig... Då hade jag helt klart fått panik. Nej, semester behöver man, annars dör man. Hahah :D , Vem klarar sig utan semester ? :O Den personen måste vara ett mirakel! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0