Lars Eriksson

Jag blir nästan lite besviken på Lars karriär i Idol 2008. Jag trodde att han skulle hantera detta på ett bättre och allvarligare sätt. Första gången, där på audition, var jag nästan säker på att han skulle vara i topp tio. Ja, på den platsen kom han ju, men tyckte ni att han har gjort bra ifrån sig under den här tävlingen. Jag trodde verkligen på honom. Jag förväntade inte om att det skulle stå sådär om honom på löpsedlarna innan man klev på flyget. Nej, jag måste erkänna, jag är besviken.

Lars Eriksson trodde jag skulle bli en succé, men icke sa nicke, de blev tvärtom... Ja, se hur de kan gå...
Men det var hans val, han vill förmodligen ha det såhär. Då får har stå för konsekvenserna också. Han får skylle sig själv. Det är han som utnyttjar hans vackra röst genom en cirkuskarriär.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0