Alibaba, el-frida och hittade barndomsvänner

Hej på er!
Sorry för att jag inte hinner skriva, jag vill skriva, men läxor och fritid tar över lite. ;)

Igår så körde vi Alibaba på gympan. Haha, en riktigt rolig idrottslektion. (:
Be eran idrottsfröken att ni ska köra Alibaba, hon/han vet säkert va de är.... :) , Annars så skickar ni en kommentar så berättar ja hur man gör leken. :)

När jag kom hem igår så fanns de ingen ström över hela huset, så typiskt att ja skulle vara ensam hemma då oxå...när de blev mörkt och så vidare. Pappa kom hem för att lämna bilen... Jag sa att strömmen var av och bad sedan han om att kolla propparna... De var jordfältsbrytaren som hade gått, pappa slog på den och strömmen kom tillbaka , wihhoue!

Igår när strömmen sedan funkade och pappa hade gått så satt ja hemma själv och var inne på datorn. På playahead.se. Har ni sett de nya med LIVE CAM ? Så fort jag gick in på sajten så såg ja en gul ruta, i rutan stod de Starta Stream. Jag klickade där, hade ingen aning om vad det var. De kom upp lite rutor som jag kryssade ner. Ja såg på Användare > LIVE CAM så stod det Rutan (alltså mitt namn på pa) har varit aktiv i 13 minuter. Jag blev livrädd och duckade under kameran. Jag hade kanske visats!

Jag kollade  runt på de som var live. Av en slump så hittade ja mina två barndomsvänner Sanna och Moa där! HELT OTROLIGT!! Jag pratade i telefon me dom å så... Hahah , vi har inte träffats på knappt 4 år. :P Vi gick hos samma dagmamma. Jag var så himla glad hela dagen igår. Jag måste erkänna att jag fortfarande är väldigt chockad, playahead är endå den populäraste sajten i hela Sverige, och av en slump så hittade jag just dom, jag kollade bara runt lite!

Nu måste ja göra mig ordning, puss puss från Frida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0