att nästan alla överdriver

Är det flera än jag som har tröttnat på att se alla pressar där de står om bästa vännen/flickvännen/pojkvännen :

Du är allt för mig min andra halva, min tvilling, mitt allt, utan dig vore jag ingenting, du är en ängel, du betyder allt för mig, dör du då tar jag självmord. Asså lägg av!! , vissa kan skriva sidor långa om personen, räcker de inte med att säga några meningar och sedan Jag Älskar Dig.

Och säkert att ni säger allt dedär till varandra i verkligheten, ne de gör ni verkligen inte. Jag älskar dig är de mest känslorika man kan säga, räcker inte det för er ?

Jag är verkligen trött på alla de långa pressarna på playahead, (jag menar inget illa för vissa personer om ni tror de, de finns ju dom som inte överdriver).

På tala om "Jag älskar dig" , använd inte de tre fantastiska orden om du inte menar de. Jag kan själv inte förstå hur alla de idioter som säger de fast de inte menar de kan göra så, förstår ni inte att de är känslor ni leker med ?

De var de, så otroligt skönt att få skriva av sig lite granna.. :)


Kommentarer
mia

Jag piercade båda mina bröstvårtor ^^

2008-10-03 @ 18:44:13
URL: http://miaminipie.blogg.se/
Jakob Nergårdh

Yes,! äntligen någon som tycker som jag.! alla typ skriver att dem skulle ge livet för sinna kompisar o skit. asså vafan dagen efter har dem skrivit om någon annan!

2009-01-10 @ 22:24:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0