Besökare är inte allt

Visst blir man glad när besökarantalet ökar, men de är för mig inte det viktigaste.
Jag blir glad när jag skickar runt kommentarer till bloggarna, för jag gör dom glada över att någon har läst deras blogg + att ja ibland säger va ja tycker om bloggen.

Visst, ja kanske sitter och kollar på besökarna vid statistiken ofta, men de betyder väl endå inte att jag tycker att besökarna är det viktigaste ?

Jag gillar verkligen att kolla runt på andras bloggar och kommentera/fråga saker.. :) ,

Man lär sig mycket av att blogga tycker jag, vad tycker ni ?

Nu vare dags för Camp Rock, wiihoue!!! :D , jag kmr att berätta mer sedan,...  :P , betyg o.s.v :P

Hejdå /Frida


Kommentarer
m a r i t

Nope, jag tycker det är skönt o vara ensam hemma....



JA, kommentarer är jättekul o få !

2008-10-03 @ 18:57:29
URL: http://themarit.blogg.se/
Anonym

Jag tycker att det är trevligt att få respons på det man skriver och på bilder. Ha en trevlig kväll och va rädd om dig.

2008-10-04 @ 15:58:22
URL: http://thedevilwears.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0