Camp Rock

Idag är det premiär på den nya filmen Camp Rock, på Disney Channel. Den börjar sju och slutar klockan fem över halv nio.
Självklart kommer jag att spendera den tiden framför tv:n! Dethär är handlingen om filmen :


Mitchie Torres är en begåvad men osäker tonårstjej som får sitt livs chans då hon kommer till det attraktiva Camp Rock - ett sommarläger för unga, ambitiösa artister. Till lägret kommer också Shane Gray, en ung, vild och uttråkad stjärna med attitydproblem som motvilligt ska arbeta som gästlärare under sommaren. Inte för att han vill, utan för att han måste - annars riskerar han att förlora sitt värdefulla skivkontrakt. Hans inspiration väcks till liv när han får höra Mitchie sjunga - men han kan inte se henne. Han börjar söka efter den mystiska rösten, samtidigt som Mitchie själv försöker övervinna sin rädsla för att stå i rampljuset. Utan att veta om det har båda något att lära av varandra. Kommer ödet att föra dem samman?


De kmr bli en så rolig film-höst. En av mina favoritböcker (I taket lyser stjärnorna) ska komma på film, och i veckan så såg ja att även Georgia Nicolsons dagbok-serien ska ha premiär snart! :D Och så får vi självklart inte glömma bort High School Musical 3. Tvåan är helklart bland topp 5-listan över mina favoritfilmer. Nu är de tre filmer ja längtar efter, de blir nog en hel del biobesök i höst. ;)<3

Nu är det (enligt min klocka på datorn) 3 timmar och 10 minuter kvar innan Camp Rock startar! Glöm inte att slå på Disney Channel klockan sju ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0