Pricksjukan, jobbig SO och prov

Emma och Sofia fick pricksjukan idag. Pelle tog en whiteboardpenna och målade dom i ansiktet, jag skrattade så att jag trodde att jag skulle dö, försökte få de på bild, men tjejerna sprang till toaletten och sköjlde bort allting så fort som möjligt. Det såg så sjukt roligt ut.

Hade tre jobbiga SO-lektioner i rad, två st med Geografi och Religion, sedan ett prov i Samhällskunskap.
Provet var inte så svårt.

Jag irriterar mig mkt på provet som vi ska ha i NO på onsdag, a big, big test. ;)

Nydligen så hakade datorn upp sig, segade å så, för att de var nån som startade en konversation men MASSVIS av människor. :P Roligt men jobbigt på samma gång. :)

Nu ska ja ta å göra mig ordning, de blir en tidig kväll för mig.. Jag sov nämligen för lite inatt.

Imorgon är de Engelska-prov, glöm inte det! :D , elr de är väl inte prov direkt, glosprov rättare sakt.

Ha en bra kväll, fastna inte framför datorn bara


Kommentarer
jojjo

det kommer nog säkert att gå bra idag på det stora testet. Vad är det det handlar om då? Eller det kanske du inte vet? kram

2008-10-15 @ 06:13:44
URL: http://jojesossosicoca.blogg.se/
Emma

Emma OCH Sofia?! Det va bara jag x)

2008-10-19 @ 16:32:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0