Rädda Frida, matteprov och lite glosor

Heej på er alla! :D<3

Idag så hade vi en läskig (men rolig) idrottslektion. Ni vet sådana stora röda tjockmattor som är blåa under ?
En sådan stod upp me hårda mattor under. Det såg ut ungefär såhär :
----------------------------
|                                    |
|                                    |
|                                    | 
----------------------------

Jag gick ( elr rättare sakt ålade ) UPPE på den! Jag var så himla rädd, jag som är höjdrädd. Jag var rädd över att antigen jag eller mattan skulle falla. UUUsch... Men ja vänjer mig nog under åren :S , (or not!)

Vi hade matteprov idag. På kapitel 1 (Tal). Det finns en A-del som är grunden för de kapitlet, sedan så gjorde vi en B-del också, de är lite svårare uppgifter. De verkar ha gått ganska bra, jag kände mig säker. Hur brukar de gå för er på matteprov?

Återigen så var de dags för lite engelska glosor, 20 st. Jag har redan börjat träna inför dem. Läxan är till tisdag.

Jag sitter här och fryser, mamma och pappa är inte kalla, men ja är iskall, :S.  Men ja fryser inte på det sättet, utan jag är bara kall. :P Men de är nog för att de är så kallt ute nu också ( :( ) , hösten har ju kommit.

Nu ska ja klä på mig danskläderna och ta mig ner till dansen i idrottshallen.

Hare gott

Frida Jansson


Kommentarer
SkilzZ_ThaT_KilzZ

Det brukar gå skit på matteprov :P (För mig)

2008-10-02 @ 21:13:22
Jakob. Nergårdh

asså det e jakob :):)

2008-10-02 @ 21:14:13
kristin

tack för titten :) jag är 23..

2008-10-03 @ 16:04:04
URL: http://sunshinyday.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0