Sega jag

Ja är himlans seg idag. Idag har jag inte gjort något särskilt, tiden har bara dragit ifrån mig.
Jag har pluggat och kollat på Alvin och gänget för första gången. Ja börjar växa ifrån sådant där nu, de märker man :D , men ärligt talat så var det ju lite för att slippa plugga. :P ,

Samhällskunskapens instuderingsfrågor är nu skrivna på de tekniska viset och utskrivna, nu väntar jag bara på att pappa ska kolla igenom dom en snabbis för att kolla att allt ser ut att vara rätt.

NO-frågorna ska jag nog börja träna ordentligt på, imorgon. (: Pappa säger att jag inte behöver plugga hela tiden, att jag måste ha någon fritid, och de ska komma från honom! Pappa som jobbar HELA TIDEN, ne pappa, lyd de du säger till andra.  :/


Kommentarer
fellisan

Men hur har han kommit in på din sida? känner du hnm elr?

2008-10-11 @ 18:56:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0