Springande faglar

Vi (elr forst bara mamma och jag) har varit pa stranden hela dan. Vadret har inte varit sa jattebra. Pappa akte runt och kollade lite over Fort Lauderdale. De var namligen sa att forra kvallen inte var sa lyckad. Vi gick pa en resturang- och shoppinglos (det dar lat knasigt!). Jag var arg pa allting, helt rasande, ilskan bubblade liksom inom mig, vet inte varfor. Mamma och pappa markte de lite, nar jag gick med raska steg ifran dom, hahah, ville komma fram till en resturang nan gang ju! . Fast ja sa ingenting, men jag storde mig otroligt mycket pa allting, de finns ju sadana stunder man gor de, inte sant?

Men nu ska ja komma till saken. Vi gick igen, idag.. Pa stranden i typ 20 minuter. Trakigt att ga tkr ja... Men de fanns roliga faglar pa stranden. De sprang jatteroligt runtomkring vattnets hastighet efter de hoga vagarna som tagit sig in pa stranden.. Vet inte vad de heter, men ni forstar sakert, vattnet fran vagarorna aker jui en fart upp mot stranden, de sprang exakt dar vattnet rann upp, jag trodde de skulle komma i vattnet men de gjorde de inte.  >)

Nu ska ja ga upp till varat hotell, jag sitter pa ett annat for de finns inte datorer pa varat. Men problemet just nu for mig de ar att jag maste aka hissen upp till hotellrummet. Jag ar hissradd (finns det ens natt som heter sa?:D). Sa typiskt om hissen stannar... :S

Hejda fran hissradda Frida Jansson



Kommentarer
www.sarrahs.blogg.se

haha...hissrädd är du alltid frida =)

jag och anna ska snart gå och ge moltas mer mat och medecinen han fick av vätrinären.



ha det så skönt i värmen... puss puss<3

2008-10-27 @ 07:26:19
URL: http://sarrahs.blogg.se/
Emma

Thaha, jag var också hissrädd när jag var liten, usch, så obehagligt! Var inte på dåligt humör, du är fan i USA, lyxliv!

2008-10-29 @ 10:16:10
URL: http://everythingaboutemma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0