0.00, brottning och mysingen

Hallooooouj! :D

Igår så :

Såg vi på klockan när den va 0.00, ja blev rädd och gick upp till Emmas säng under 5 sekunder... Uuuuh, :D , vi skrämde upp oss själva genom att säga att de kunde komma utomjordingar till just hennes hus, Emma blev rädd, ja blev också de, även fast jag berättade. ahah , typiskt mej.

Brottades Emma och jag, jag ville logga in på MSN, men ja fick inte, så ja slog ner henne, ahah ne, men ja de har kommit lite sår som förmodligen blir ärr. ahah :D , emma emma.... suck och ett skratt :D

Vi skulle ha sålt jultidningar innan, men vi brottades istället. Efter lunchen så gick vi ut och sålde. :)

Mamma, pappa och jag gick med familjen Waktel till mysingen. Jag åt ångbåtsbiff med stekt potatis, rättså gott faktiskt. :D

HEjdå från frida med ett stort F


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0