I tried to be perfect...(Pieces), River Flows In You och trötta Frida

Heej på er!
Idag så började Elevens val. Vi spelade och sjöng. (: Vi sjöng en låt som hette Pieces som går ungefär såhär:
I tried to be perfect
but nothing was worth it
and I don´t belivie it makes me real

Känner ni igen den?

Sen spelade Anna en låt på Piano som tydligen hette River Flows In You. Jag fastnade vid den direkt, plus att hon var duktig på att spela den! Jag tror aldrig att jag hört den förut, men den var verkligen bra från allra första början. Här är ett klipp med låten i bakrund. :)


Vad tyckte ni om låten ? Bra eller dålig? Din stil ? Skriv en kommentar vettja ;)

Efter den otroligt äckliga lunch (frukostkorv, blääääh) så var det dags att starta första lektionen i veckans Må bra i kropp och själ. Jag tyckte att de var riktigt bra. Men blev jättetrött av de, vissa somnade. :P De var riktigt skönt att bara slappna av. (: Ni som går i klass 6-9, har ni nått liknande i eran skola ? En vecka där man får ämne/ämnen som man vill göra under hela veckan ? Inga lektioner, ingenting. :D Eller du kanske går i min skola ? Vad har du för nått, och vad har du haft?

Nu ska ja snart borsta tänderna och tvätta ansiktet och tillslut krypa ner i sängen.

Sov så gott

Frida


Kommentarer
fellisan

Låten var underbar!!! "snyft, snyft"



jag älskar dina prinsess kläder. Det blev en perfekt bakgrund...För erat hus ser ut som ett slott inomhus xD



ps. menade du att du inte kände igen bilderna på dig? jo, det var för 1 år sedan. :D

2008-09-16 @ 08:25:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0