No sovmorgon, sista dagen och trötttttttttttzza Frida

Hej, jo nu kanske ni undrar varför jag skriver såhär pass tidigt på morgonen. De är nämligen så att den nya trappan håller på att komma. Reservtrappan måste rivas och alla delar till den nya trappan kommer idag. De som ska jobba me allt dehär kommer vid sjutiden och pappa bad mej vara klar då. De är enklast så. Plus att ja inte vill springa runt här och leta efter saker i sista sekunden. (Det är en sak ja har fått från mamma, för hon gör exakt likadant, nästan alltid!)

Igår tyckte pappa att ja skulle gå och lägga mig tidigt å se höll ja me om så ja var klar runt halv tio. Jag är alltid en sån person som vill sova mera än 8 timmar. Annars kommer stressen, å då går de verkligen inte att sova. Nu visade de sig att mellan halv tio och halv sex så var de precis åtta timmar. Då tänkte ja att ja skulle somna bums... Men som vanligt så gick inte de, för alla tankar var som en bom som var ivägen...

Jag blev mer och mer stressad när klockan tickade på mot kvart över tio. Jag hatar verkligen när man vill sova fast inte kan de. (och ja, jag vet att hatar är ett hårt ord med de stämmer faktiskt i det här fallet!)

Till sist så somnade jag, med ångesten över att ja vara skulle sova 7 timmar. Ja, ni vet hur ja e....

Idag är de sista dagen på Elevens val. Vi ska ha konsert me alla låtar från "Spela och sjunga i grupp". De känns ganska bra. Jag spelar två låtar på gitarr och sjunger på resten av låtarna. De är ganska mycket text att plugga in... Men det går, de gjorde de iaf förra gången. :)

Vi ska massera folk på "Må bra kropp och själ". Ja hoppas på att ja får massera nån ja känner. :D

Nu är ja lite trött, fast ja trodde att ja skulle vara tröttare.

Nu, innan klockan hinner bli allt för mkt, så ska ja sluta skriva. :)

Ha en bra dag, lev livet. :D
 
              FJ


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0