Run fatboy run, pluggdag (noot) och en liten recension

Heej på er! :D <3

Idag såg vi på en hackande film, Run fatboy run. Den var bra, men den kommer bli ännu bättre sen när man kan se hela utan att den hackar. jo, jag nämde ju vi i den förra meningen, jag har varit men Emma I och Sarah. Vi skulle "plugga" idag. De var nog mest snack men lite fick man allt gjort. ( :

Jag skrev en recension till Läslusen om boken Killar,kompisar och tandställningsterror. De var en sökan om att få komma med i Läsarligan, där man kommenterar de nykomna böckerna i bokklubben. :)

Idag ska ja verkligen gå och lägga mig tidigt. Nio ska ja ligga, så , bestämt. Jag berättar imorgon om ja klarade de ! ;) , <3 ha en fortsatt trevlig kväll, och sov som söta stockar ! :D , ahah, :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0