Shopping, Thaithaim och lite tur i oturen

Hejsan på er! :D Idag har ja shoppat. Kläder och skooooor, mohahaha :P

Vi började me en runda på Skokanonen. Jag har köpt höstskor, gympaskor och inneskor. Höstskorna har klack, en sådan där liten, ni vet ? :D Gympaskorna är bara till för innegympan.. De var lite roligt me inneskorna för de var på rean, och de förstår man väl, de var nämligen crocs. Ja ska bara gå me dom i skolan, men ja känner mej endå bara "liiite" efter, haha :D

Efter nån timme inne på Skokanonen så åt vi lite Thaithaim. :) Har aldrig ätit de förut, de var riktigt gott.

Meningen med att vi över huvud taget åkte mot Haninge var för att åka till Polisen och ta en bild på mej till mitt pass. Jag blev arg när ja kom på att vi skulle dit. Jag skulle ha detta passkort i tio år (antar jag) och jag hade inte ens gjort mej ordning, plus att ja just nu sitter här me tiotals(okej, kanske inte tio st, men många ra!) knallröda finnar i pannan. Jag fick ett litet utbrott förut och försökte klämma bort dom, även fast de blödde så fortsatte ja bara. Så nu har ja massor me röda prickar i pannan, och ja är arg på mej själv. Ja borde ha slutat klämma på dom när de blödde, men somsagt, jag fick ett litet utbrott, jag får skylla mig själv. Men kom till saken nu Frida... jag hade alla dedär röda finnarna i pannan och skulle ta en passbild, aldrig tt ja skulle sätta mej där frivilligt då. Jag skulle ju börja deppa varenda gång ja såg på mitt pass, plus att det inte bara skulle vara jag som skulle se de, utan alla i kontrollerna elr va man ska säga... :( , men ja hade tur, för mamma hade glömt de papper man behövde ha med sig och lämna till polisen, så vi kunde inte ta nått foto, mohahaha, återigen har jag vunnit!! :D

Nu ska ja ta och hjälpa mamma lite med maten, tråååkigt men bra att lära sig... :( :)

Hejdå/ fridus


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0