Ankis Dansskola, Dansuppvisningen


Detta är en bild på mig från dansuppvisningen. Den sista. :(


Kommentarer
Two Dollar Bibbie

Fint :D hade typ glömt att du dansade XD ;D

2009-04-21 @ 19:20:19
URL: http://greendaychatt.blogg.se/
SOMMARUNGARNA! - Love it or hate it, it´s your choise!

Sv: JA, jo, men hur lätt är det att lägga: "Du ser handikappad ut!" under mattan??? :O

KRAMAR

2009-04-21 @ 20:33:38
URL: http://sommarungarna.blogg.se/
°•S O M M A R U N G A R N A•°

SV: Men Frida, hur ska man kunna säga det på ett snällt sätt? Du verkar liksom inte förstå, fu försöker få det att låta som om att det är VI som har gjort något fel, men det var ju du som berättade den, visst, världen går ju inte under, men löften brukar man väl hålla? Jag vet inte hur du gör, du kanske aldrig håller dom, men det gör vi så vi fattar liksom inte varför du berättar det när vi inte ville det.



Jag såg också att du skrev att vi inte skulle lägga taskiga ord om våra kompisar, men vet du ens vilka vi snackar om, dom går inte ens i våran klass!



Och jag fattar inte vad du menar med att en blogg är öppen för alla, men det är den ju inte, eller inte för oss iallafall...

Men jag tycker inte det är värt att hålla på och skriva en massa saker, eftersom vi tycker helt olika, så ingen kommer ju direkt ändra åsikt på en dag!

Och en fråga, vad menar du med att ge igen med samma mynt??

2009-04-22 @ 19:52:06
URL: http://sommarungarna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0