En solig måndag i innerstaden


Idag var mamma och jag i stan. Vi köpte totalt 3 par jeans, på Weekday, två var till mig. Cheap Monday och Weekdays egan märke elr något. Det är lite mellanhöga jeans, det är det som jag gillar mest. Förut gillade jag inte höga, utan jag gillade låga, men nu så är det tvärtom. Antar att det är för att de sitter bättre på mig.
Mamma och jag tog en picknick till lunch. Det var mysigt att sitta där och bara titta runt. :)
Mamma och jag gick runt och kollade på båtar i flera timmar. Vi som gillar stora båtar kollade på enorma båtar, men drömma får man ju alltid, eller hur? Jag blev så förälskad i Windy 43 att mamma nästan fick dra mig därifrån. Min drömbåt är Windy 43:an eller Princess 42:an, kan inte bestämma mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0