Yes!


Äntligen fungerar det att lägga upp bilder! Life is good again.


Kommentarer
amsibamsi

haha ja kreta vore ju inte helt fel! Men snart ska vi till Oman, det blir spännande och super nice :)

Va kul att du börjat komma i ordning me nya datorn! Jag skulle jätte gärna vilja ha nya bilder till designen, men min kamera är trasig. Men jag ska snart köpa ny. Blir nog till nästa månad för nu är det julklappar jag lägger pengarna på ;) Bra va? haha Men jag kanske köper den nästa vecka, får se...jag brukar ju få lite shopping-infall :)

Ja, det är ju bra att snacka lite i telefon så man lättare kan förklara och lättare att förstå va den andra menar.

Kan man lägga en bild som bakgrund på själva bloggen? du vet där du har lila?

Jag ska samla ideér för fullt! hehe

2009-12-09 @ 18:00:11
URL: http://amsibamsi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0