Melodifestivalen och en kladdkaka som inte var kladdig


Jag bakade en kladdkaka med ett recept från "Arla Köket", men tyvärr så var den inte kladdig. Men god kan jag i alla fall säga att den var. :)

Jag tyckte att Molly Sandén och E.M.D skulle gå vidare, och det var precis vad de gjorde! :D Det brukar oftast vara så att de som man hejjar på inte går till final. :D

Bilden är allt annat än suddig, men ser ni smilen ? :D Ni fyra var bara bäst! Molly, du ska vinna hela Melodifestivalen!!  ÅÅ, kom just på att jag kommer att få se Molly live i finalen, jippieeee!!!! :D <333 Jag längtar. Du och jag kommer få de bäst, Sussi! :D <3


Kommentarer
Emma

Själv missade jag melodifestivalen, pga hästarna. Men och såg lite av utröstningen. EMD va as bra, men Molly var ingen höjdare, för seg. Men var var faktist säker på att du skulle hejja på henne x)

2009-02-22 @ 18:37:28
URL: http://emmsaa.blogg.se/
sofie

Gud va roligt! Jag var där förra året och det var jätte kul, hoppas ni får det bra!

fin blogg förresten :)!

2009-03-01 @ 16:07:36
URL: http://ssofiejohanssonn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0