Huset, SF Bio och Globen


Detta är Sarahs familjs förra hus. :D Fint, inte sant ? :D

VI tillbringade eftermiddagen på SF Bio, Bröllopsduellen. Det var bra. :)

Kääära Globen, ska du byta namn eller inte ? Vad tycker ni ? Jag tycker den ska fortsätta att heta Globen. <3 :D

Det började med att jag hörde att radion sattes på, jag kom på att jag hade glömt att stänga av alarmet som går varje vardagsmorgon 6.45. FUN! Nej, inte särskilt. Stängde av den och ick och la mig igen. Klockan nio väcktes jag av mamma. Jag gjorde mig ordning och såg en snutt av Zack och Codys ljuva havsliv (!), sedan var det dags att åka.  Först såg vi deras hus, sdan gick vi in i vå lampaffärer. Tillslut var det dags för lunch. Det va supergott, tacobuffé. fast det var inte vidare buffé , man fick bara ta en gång.

Jag hittade ett läppglans från L'Oréal Paris. Ärligt talat så är jag inte så jättenöjd med det. Det kletar sig så väldigt och så är det inte min färg känns det som. Efter några sminkköp så gick vi till SF och såg Bröllopsduellen. :D

Nu under kvällen så har jag hämntat min fulladdade iPhone hos Emma. Hon var så snäll så jag fick ladda min mobil där under dagen (eftersom att jag inte har fått tillbaka min laddare. Vi kollade på nystartade Wild Kids också. Kommer ni också att följa programmet?

Ha det så bra / Kram Frida <3



Kommentarer
sarah

Tack för en jätte rolig dag frida, bio och allt :)

2009-01-18 @ 08:50:01
URL: http://sarrahs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0