Skridskoåkning


Jag var rädd när jag ställde mig på de skridskor som jag inte var så van vid ännu. Försiktigt åkte jag fram över isen. Jag höll i mammas pinne och hon höll i pinnen. Hon skjutsade mig lite så att jag fick fart och sedan skulle våga åka. Estelle fick ont i foten och vilade ett tag. Sedan var hon tillbaka på isen igen. Så fort när vi skulle ta fotot så ramlade hon.. :) , så typiskt..
Men de var läskigt att åka på en sjö, man känner sig ju inte alls lika säker som i ishallen på Torvalla om man säger så. :D

Vädret var fint. :)

Som ni ser så har jag en cykelhjälm på mig. Vi hittade inte den hjälmen som man ska ha när man åker skridskor. :P Jag vågade inte åka så fort på isen för att jag bara hade en cykelhjälm. Tänk om jag skulle ha ramlat på sidan, då skulle ju hjälmen gå sönder. Men bättre än ingenting är den väl endå.


Kommentarer
E

Fast man måste njuta också ;-D Fin bild

2009-01-04 @ 22:12:07
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
malin

Ja riktigt fin :)

2009-01-04 @ 22:49:43
URL: http://mulpan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0