Båtbilder och en lite rikare fridus


Där är dendär vita chokladen som jag har pratat om! Favoriten, 45:- på lanthandeln på Dalarö.

Mumsi


Stenarna var helt varma när solen hade lyst på dom hela dan!

Jag testade kameran lite.  :) Tydligen så har den lite svårt att fokusera.


Vi åkte hem idag. Jag har varit med Sarah, Anna och Linn. Vi körde den roligaste leken någonsin i deras pool, en ny typ av staffet. Mamma berättade att hon hörde mig skrika, haha, det är ett par hundra meter det! Bör sänka ljudvolymen ett slag! :) Jag har fått min cross såld idag. Kände att jag inte skulle åka på den. Man får tydligen inte köra den på allmänna platser, så liksom vad är då meningen att jag ska äga den? Aja, har iaf fått en slant, än så länge så har jag ingen aning om vad jag ska göra med pengarna.

Sov sött / F
rida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0