Centrumbyggen




Igår så sa jag att jag kanske skulle följa med till pappas jobb, vilket jag faktiskt gjorde. Detta är pappas företag Centrumbyggen. :) För att gå in på deras hemsida så klickar du här.
Först åkte vi till Duvnäs gård. 5 våningar och en hiss och det var en privatbostad! Wow! Sedan åkte vi till kontoret. När pappa hade läst mailen och när vi hade pratat lite med Kikki och hennes barnbarn så åkte vi till Nacka Forum.

Vi gick in på Banf Olofsen och kollade läget med tv:n som vi ska ha nere i gästrummet. Efter det gick vi och letade upp ett plastskydd till skärmen till min iPhone. Efter det åt vi lunch, Nacho De Luxe Grande! Nån ny. Sedan köpte vi en CD/DVD-penna som gör så att bläcket fastnar på CD:n eller DVD:n. Påtal om DVD, nu på kvällen så ska vi se på Patrik 1,5. Jag har sett den men inte mamma och pappa. FNISS! 

Kramis!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0