"Tafsa inte på min bil!"


Rubriken var det första farfar sa när vi kom dit. Han har definitivt humorn kvar. :)
Ulla kom och mötte oss när vi kom med bilen, lika glad som alltid.

Isabell hade gått upp några hekton och de kallar henne nu för knubbsäl. :) Hon skrattade väldigt ofta vilket var roligt. :)

Min Farfar har blivit gammelfarfar! Här håller han i Isabell.
Min stolta bror Thomas och hans dotter Isabell.

Jag fick också hålla i Isabell. ^^

Här är stolta mamma Mia. :D

Glad-Ledsen- Tummen upp-Glad-Janssons!

Vi åt smörgåstårta, sallad, jordgubbar och fika. Mumsiledumsi! (:

Och Buster från man ju självklart inte glömma! Hunden som slickar en på benen
och händerna.

Det är farfars voffsing!

Ledtråd: titta åt höger!


De har alltid de godaste hallonen!

Jag fick ett sött smyckeskrin som var en speldosa! :D <3
FÖDELSEDAGSBARNET! :D <3


Kommentarer
FS

Hejhej!



Paulina kan iaf erkänna om sina komplex men desiree things she's so pefect. Men är hon miss perfect?



Läs inlägget här: http://falsksanning.blogg.se/2009/july/komplex.html#comment

2009-07-25 @ 20:08:54
URL: http://falsksanning.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0