En helt vanlig måndag

Tudelu! Vi fick sluta tidigare i skolan idag, halv två! Skönt! Jag gick hem och duschade det första jag gjorde, för mitt har kändes inte fräscht. Nu har jag superlockigt har men det var det värt. Sedan gick jag ner och la mig i solstolen i en och en halv timme. Jag somnade, så trött var jag! Jag vaknade av att en telefonsignal, det var Emma som ville va. Jag skulle vara med Sarah. När Sarah väl kom hem gick jag dit och solade och umgicks med Sarah, Anna och hennes kompisar. Funny! Nu vid dagens slut har Emma och jag joggat/ gått raskt under "rundan". Två varv runt elljuspåret och sedan en omväg tillbaka. Nu är jag HELT SLUT! Ska duscha och sedan krypa upp i sängen. Inatt hoppas jag på att få sova extra gott för imorgon startar jag dagen med ett NO-prov. Håll ut, 8 DAGAR KVAR!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0