I'm in the old town, Måndag


Igår (söndag) så hade Felicia och jag två små dialoger:  
Felicia : Jag tänker faktiskt på mijlön jag har en såndär energilampa
Jag :Hmm, bra.
Felicia : Hmm, den är jättedålig.
Jag : Haha
Felicia: Haha
Båda: hahahahahaha
------------------------------
Jag : Du vet den där majamurran?
Felicia : Va, vad menar du med majamurra?
Frida : Men du vet, eran toalett på landet
Felicia: Hahahaha! Du menar mulltoan? xD
Frida :Aa, jaha! Hihihaha!
-----------------------------
Idag hade vi en annan dialog med två främmande säljare:
Man 1 : Åh vilka fina tjejer, vill ni köpa några fina jordgubbar?
Vi kollade på varandra och fortsatte att gå. Efter några sekunder sa en annan:
Man 2: Åh mamma mia!
Vi skrattade som bara den. Vi kan göra två saker på samma gång, skratta och gå.
De tror säkert att vi ska komma fram och säga hur smickrade vi är och köpa jordgubbar som tack. De säger så till alla där på hötorget, eller alla manliga säljare gör de, eller bör jag säga alla killar överhuvudtaget, nej, nu var jag allt lite för taskig. Men glöm inte att många killar säger saker de egentligen inte menar.

Vi var på Butrix och jag såg denna galning, jag hatar hans utseende. Han skrämde mig förra gången jag var där, vid hallooween. De hade ställt honom vid trappan, jag vågade inte gå ner för att han stod där.
Mårten trotzigs gränd, Gamla stans smalaste gata. Det bor folk i husen där den är. Vilken fin utsikt, se in till de andra när dem sover.



Kommentarer
emmapemmafågelskrämmalikthanpåbilden

hahahahhahaha asså du kan ju va lite störd ibland alltså ahahahahhahahahahahahhahahahahahhahahhahahahahahahhahahhhahahahahahha

2012-04-10 @ 22:13:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0