Twilight

Jag och Sarah bestämde oss för att se på Twilight nu på kvällen. Jag laddade ner det under dagen. Gud vad bra den var! Det bästa är att det kommer en tvåa i november, då slipper vi vänta så förbaskat länge på att sa fortsättningen för Isabella och Edward! Jag ser verkligen fram emot det. Twilight var både killig och tjejig enligt mig. Den lutade inte åt något speciellt håll, vilket jag tyckte var bra. Det har kommit lite väl många tjejfilmer på senaste tiden, inte sant?

Nu har jag anmält mig till Haninge Dansstudios dansläger vecka 26. Felicia och jag ska gå tillsammans, det ska bli superkul! Spännande oh ni skulle bara veta hur mycket jag har läängtat efter att få dansa!


Kommentarer
sarah

Jeg sa fel, den kommer i november någon gång tror jag ;)

2009-06-12 @ 07:40:47
URL: http://sarrahs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0