Estellehelgen 8)

Nördiga är vi allihopa, allihopa, allihopa, nördiga är vi allihopa, allihopa, allihopa. Jag med och du med. Nördiga är vi allihopa, tralalala lala!

Kommer ni ihåg den gången jag inte visste vad jag skulle äta för kvällsmål, det blev majs! Supergott var det enligt mig. :)

Jag var superglad över att TV:n funkade! Wihhooe!
Estelle letade och letade, men fann inte ett enda öre. :( Men trots det så åkte vi och shoppade igår. Jeansleggings för oss båda två. ;)


Denna sjöhäst (flodhäst var vad jag höll på att kalla den, snacka om tvärtemot!) är uppstoppad. Superäckligt och läskigt enligt mig. Om jag minns rätt så darrade jag när jag höll i den, jag var nära på att kasta bort den när jag började att tänka på alla döda organ inuti den. Har ni något uppstoppat hemma?
Undertiden vi letade efter Estelles plånbok så hittade vi ett gammalt foto på mig och Estelle på Kolmården. Ni ska veta att jag fortfarande kommer ihåg detdär superläskiga skrämmtåget som vi åkte där på bilden! Snacka om ett minne för livet! Jag brukar tänka på de ibland. Man åkte in i en grotta me massor av läskiga grejor och så!! Rädlsan fanns redan där som sex-sjuåring. :P

Cuutie? <3

Denna bok fick jag låna av Estelle! Jag som älskar Katarina Von Bredows böcker! :D Den är superbra än så länge, är på sid 64. :)

De var väl allt om helgens beskrivning + lite till... :)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0