Åh, va äckligt!

Det var min replik när Anna tog loss strömmingen från kroken. Jag gillar att få napp men pappa sköter jobbet med att dra upp fisken och ta bort den från kroken medans jag gallskriker brevid. Måste de splattra vatten på en? Vi fick en hel del strömming faktiskt. Ni skulle bara se mina försiktiga rörelser när jag höll i hinken med all fisk. Det är kul att fiska men inte att äta det man har fiskat. Jag hade värsta otur egentligen, fick typ minst av alla, men leendet var på högsta grad ändå!

Jag gassade i solen medans jag pimplade. Den här helgen har varit så otroligt underbart skön! Det har verkligen varit helg, jag har kopplat bort precis allt. Det är så en helg ska vara. Jag har solat varenda dag och nu är jag sådär härligt brun. Det är bra att ha tjuvstartat lite, för då kommer jag bli ännu brunare sedan medans alla går vita med sina nya bikinisar på stranden!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0