Friskis, myror oh vinken


Den senaste veckan har jag börjat älska att köra vinken. Det är så otroligt roligt när spänningen lider då man upptäcker att den som är står 5 meter ifrån en. Ja, ni som känner mig vet att det är då jag brister ut i ett högljutt skratt som ingen kan ta miste om. Alltid lika roligt. Men självklart så vill jag inte vara, vem vill det?

MYROR har bombaderat vårt hus! Igår fanns det mängder av dem vid listerna i vardagsrummet. Efter en närmre look vid myrmedlen som ska döda boet så insåg jag att myrornas små steg ledde in till föräldrarnas sovrum. Jag föjde myrslingan (? :P) med ett litet leende, haha, i mammas och pappas sovrum. Med lite skadeglädje fick jag ut att deras bo var bakom mammas och pappas säng. Haha, varför just där ? Om jag var dom så skulle jag inte vågat sova där inne, men det har jag inte berättat för dom. :P

Nu är jag fröken friskis i alla fall, snart. Helt frisk är jag nog imorgon. Eller asså jag kan inte säga att jag är sjuk idag, jag har bara lite snuva och så, så jag är liksom inte sjuk på det sättet, fattar ni ? :p Snuvan kommer ju från när jag var sjuk.

Nu ska jag se på Wipeout på femman, tanken slog mig nyss att jag kan köra vinken i skolan imorgon! :D



Kommentarer
Emelie

Sv: Jo,det har du rätt i. Verkar som att folk är mer nyfiken på ens vad som har hänt än att bry sig om en.

2009-05-10 @ 21:30:06
URL: http://emeliehuynh.blogg.se/
Bibbie

HAHA! Jag skulle freakat ut om jag hade myror i mitt rum O__O jag menar tänk om man får dom i näsan!!!!!!!! Eeeww...

2009-05-11 @ 15:42:50
URL: http://greendaychatt.blogg.se/
amsibamsi

vad är vinken? kramar

2009-05-12 @ 18:58:25
URL: http://amsibamsi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0