En solig båttur i mitten av september


Först så åkte vi bil till innerstaden (♥), sen åkte vi ut med Ullas pojkväns träbåt. Vi åkte runt i stan, i det soliga vädret. Det kändes som om det var sommar. Det är ju ändå september, höst! Vi såg bl.a. kanotister och några som solade i bikini.

Men Ulla då! Vissa gör allt för att få ett bra kort...
När vi såg alla kanotister blev jag sugen på att paddla kanot, fast jag är ju inte så bra på det. Jag har gjort det en gång i hela mitt liv, med Felicia. Vi höll på att kapsejsa och köra upp på land på grund av mig. Jag har ett minne av att Felicia och jag satt där och skrek i kanoten för att vi var så nära på att gå på grund och allt.. Jag fick panik och vi började typ småbråka. Vi småbråkar ofta när vi är tillsammans, det är liksom en del av vår vänskap, haha, men vi har faktiskt bättrat oss, eller hur Felicia? 
Ibland blev det riktigt tokigt och bökigt.


Kommentarer
Amanda

sv; det e finfinT! =)

2009-09-19 @ 23:55:28
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/
Anonym

Hejsan, spana in vår webbshop, skonamig.se!!



Massa snygga pumps till suuuper bra priser ;D

2009-09-23 @ 19:39:39
URL: http://walkfashion.blogg.se/
felicia

vilken felicia? :O

2009-09-26 @ 14:34:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0