Jag var nervöös, men det gick bra

Nu under kvällen har jag varit på min första dansslektion med den nya dansskolan, Haninge Dansstudio. Snacka om att jag var nervös! Jag kände ju ingen. Susanne från danslägret var i alla fall där så vi kände igen varandra. Tråkigt nog har ingen från Ankis Dansskola börjat. Nivån var perfekt och jag njöt av hela lektionen, det var länge sedan jag dansade Vi hade vikarie för Emelie var sjuk, nu går jag runt och hoppas på att hon har samma svårighetsgrad på danserna. Åå, nu vill jag dansa igen!! Ps. Alla kommentarer har raderats så jag kan tyvärr inte svara er som kommenterat. :(


Kommentarer
matilda

åh va kul det lät! :D

2009-09-03 @ 17:13:19
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Emma

Åh juste vad kul! Hur gick det då? Asså var det många i gruppen och vad fick ni göra?

2009-09-03 @ 22:24:33
URL: http://emmaingemann.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0