Värsta morgonhumöret någonsin!


Asså jag var så arg där på morgonen. Så pass dåligt morgonhumör brukar jag väl inte ha? Jag var rasande på allting, så det var inte på någon speciell sådär. Det började med att jag tömde hela garderoben, jag hittade ingenting att ha på mig!

Sedan så skulle jag göra de där dumma flätorna i håret, och det blev bulsigt, sedan så började det bli dags att gå men jag var inte klar. DÅ säger mamma att det sticker ut från flätorna där bak, då kutade jag upp och rev runt i hela badrumslådan i hopp om två små klämmor.

Men sen fick Emma och jag värsta skrattattackerna, men det var efter några timmars surande.
Snacka om närbild.

Trots att jag rotade igenom hela garderoben så valde jag en för liten tröja som åkte upp hela tiden. Det är så enerverande med tröjor som åker upp, det är därför jag gillar Gina-linnena. Sjalen är mammas.


Kommentarer
Karin

Hahaha, Frida på dåligt humör!!!! Det tror jag inte på

2009-09-15 @ 05:46:08
URL: http://emmsaa.blogg.se/
Maja

Kläderna blev inte så tokiga på dig=)

2009-09-15 @ 14:37:11
URL: http://jjama.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0