Första praodagen på FRIDA-tidningen


Gissa om jag var nervös! Mamma och jag möttes på Subway och åt lunch, sedan åkte hon tillbaka till jobbet. Jag gick ner mot Frida Förlag, och hade ingen aning om vad som väntade mig innanför dendär byggnaden. Jag samlade mod och gick in. Sedan flöt dagen på. Jag fick göra en massor. Bland annat skriva ett quiz och sortera post. Imorgon ska jag be om en utmaning, för idag kändes det som att jag sa "Så, nu var jag klar" var och varannan minut.
Alla var jättesnälla. Jag satt bland chefredaktören Camilla Lord, reporten Sanna och Frida som ansvarade för layouten. Det var roligt att sitta bland dem och höra deras prat om att piggelin en gång i tiden kostat ynka 4 kr.

Återkommer med mer information om mina två praoveckor!
Kram Frida


Kommentarer
amsibamsi

Kul att höra att det gick bra :)

2010-04-06 @ 20:48:33
URL: http://amsibamsi.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0