Praoveckan på FRIDA

Jag tycker det har varit enormt bra och roligt att praoa på Frida-tidningen. Jag längtar redan tillbaka, tänker att den här dagen förmodligen var den sista dagen som jag satte min fot där. Idag fick jag följa med reporter-Sanna på ett kändisrepotage med gruppen Timoteij, ni vet dem som var med i Melodifestivalen 2010. Enormt roligt måste jag säga! Sedan så har jag kommit med på Camillas Lords (chefredaktörens) blogg idag.

Min handledare, Cecilia, har varit sjuk ända sedan i onsdags. Det har gjort så att jag har fått mer viktiga och svåra arbeten att jobba med, vilket var precis vad jag ville.
Igår fick jag sätta ihop kändispar, det ska bli ett test i Frida; vem hör ihop med vem? Jag fick skriva ett quiz till. I onsdags påbörjade jag en kort intervju med mina kompisar Estelle, Bianca och Anna, som även dem (och jag) kommer hamna i Frida-tidningen om några veckor.  Jag har fått sätta ihop en sida om kändisarnas roliga miner som har blivit tagna på bild. Jag skulle skriva en humoristisk rad om bilden och en mening som kändisen säger.

Här fick ni en liten inblick i min spännande och fyllda praovecka på Frida. Prao där rekomenderas till tusen! Jag ville bl.a. praoa där för att dem verkade så trevliga, och dem var till och med trevligare än i tidningen.

Jag just nu. Klädd i tischan som jag fick av Thomas, Mia och Isabelle i födelsedagspresent.

Under veckan fick jag Selena Gomez skiva och en bok som påminner som Twilights historia. Dem bad mig ta hur mycket jag ville. Sanna skulle slänga alla cd-skivor annars och Camilla sa att dem aldrig läser böckerna som dem får, så jag fick ta en. Snällt va?


Kommentarer
amsibamsi

Låter som du haft en riktigt bra prao-tid på frida! Jätte kul, och fin bild på dig i hennes blogg också. Dom verkar ju jätte trevliga där!

2010-04-10 @ 20:01:52
URL: http://amsibamsi.myshowroom.se
amsibamsi

Noga bilder? Va menar du?

Hoppas du kan få prao eller jobb där på frida igen :)

2010-04-11 @ 20:24:16
URL: http://amsibamsi.myshowroom.se
Maryan

Visst var det roligt att prao i Frida, jag håller på att prao i Frida just nu.

2010-04-13 @ 09:53:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0