Redken All Soft


Ett hett tips till alla med torrt hår! Köpte dessa för ett tag sedan, och man känner verkligen hur håret blir mjukare. I vanliga fall så brukar ju håret kännas lite torrt när man har schamponerat det, men det blev silkesmjukt! Jag har lockigt hår och det finns en serie för de med hår som jag, Fresh Curls-serien, men frisören sade att denna serie var bättre för mig. Och hon hade nog helt rätt!

Idag är jag bara hemma och tar det lungt, för första gången på hela sommarlovet! Jag antar att det är ett bra tecken, jag har ju varit borta och gjort roliga saker hela tiden!
Har gjort om designen lite. Hur tycker ni att det blev?
Kommentera!


Hörs senare
Kram Frida


Kommentarer
Sandra

Gud vad fin din header är :)

2010-08-09 @ 16:47:42
URL: http://sandraevaldsson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0